22.6.12

Suskunlar 16. Bölüm (Sezon Finali)



Suskunlar 16. Bölüm (Sezon Finali)

"Bedel"
Gurur şimdi bizimkilerin elinde. Ama işleri henüz bitmedi. Çünkü onlar bugün, geçmişin intikamını kökünden alacaklar. İrfan'ın onlardan aldığını artık geri alma zamanı. Bu yolda Gurur, bizimkilere yardım edecek mi? Etse de etmese de. Şerif adım adım etrafını kuşatırken, İrfan son çaresine sarılacak. Ne de olsa şimdi, İrfan'ın erkekliği topun ağzında. İntikam yolunda hala sırt sırta giderken, ilişkilerde son sözler söylenecek. Çünkü bugün artık yolun sonu. Günün sonunda, biten sadece intikam olmayacak.


"BEDEL" Gurur, sonunda Ecevitlerin elindedir. Ancak işleri daha bitmedi.Onlar bugün geçmişin intikamını alacaklar.Takoz İrfan'ın, kendilerinden aldıklarını geri alma zamanıdır artık. Peki bu mücadelede Gurur, Ecevitlere yardım edecek mi? İster etsin ister etmesin, Ecevit adım adım İrfan'ın etrafını sarmaktadır. Takoz İrfan ise son çaresine sarılmaktan başka yol bulamayacak. Çünkü topun ağzında olan İrfan'ın erkekliğidir. Geçmişin intikamını almak için omuz omuza verilen bu yolda son sözler söylenecektir. Gün bittiğinde biten sadece intikam olmayacaktır. İlişkilerde de son cümleler hazırdır. Çünkü herkes için artık yolun sonuna gelinmiştir. Tür: Dram, Romantik, Suç Oyuncular: Aslı Enver, Murat Yıldırım, Sarp Akkaya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder